ا

  • اسماعیلی، رضا طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
  • افهمی، رضا چالش‌های تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
  • اقدام پور، رضا طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
  • اکرمی ابرقویی، فاطمه آموزش رشته معماری و انرژی در ایران: فرصت‌ها و چالش‌ها [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 77-95]
  • انتظاری، یعقوب تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]

ب

  • بنی فاطمه، حسین بررسی جامعه شناختی تعیین گرهای عادی شدن سوء رفتارهای پژوهشی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 97-124]
  • بوداقی، علی بررسی جامعه شناختی تعیین گرهای عادی شدن سوء رفتارهای پژوهشی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 97-124]
  • بیگی نصرابادی، فاطمه دانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]

پ

  • پهلوانیان، مرسده عوامل مؤثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 29-55]
  • پورآتشی، مهتاب سنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
  • پورمند، حسنعلی چالش‌های تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]

ت

  • ترکمان، فرح تأملی بر الگوهای آموزش جامعه‌شناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]
  • تقی زاده کرمان، نفیسه تأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت ‌علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]

ج

  • جباری، فهیمه طراحی مدل کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 19-46]

ح

خ

  • خامسان، احمد عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
  • خورشیدزاده، محسن عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]

ذ

  • ذاکرصالحی، غلامرضا چالش‌های تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]

ر

  • رجبیان غریب، فاطمه تدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
  • رشیدی، زهرا سایش در روابط اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های‌ وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 137-168]
  • رضایی‌زاده، مرتضی رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]

ز

  • زمانی، اصغر سنخ شناسی دانشگاه های برتر جهان از منظر توسعه پایدار [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 123-148]
  • زین آبادی، حسن رضا طراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]

س

  • سیدعلوی، سیدمحمد ارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]

ش

  • شاه طالبی، بدری شناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
  • شریف زاده، محمدشریف تدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
  • شیرخدایی، میثم عوامل مؤثر بر اجرای علم شهروندان در دانشگاه های ایران [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 29-55]

ص

  • صالحی، محمدجواد طراحی مدل کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 19-46]

ط

  • طالب‌زاده شوشتری، لیلا عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]
  • طالبی‌فر، معصومه عوامل مؤثر بر افت تحصیلی دانشجویان ارجاع شده به کمیسیون موارد خاص دانشگاه بیرجند [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 125-148]

ع

  • عباسپور فرد طهرانی، مجید ارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]
  • عباس زاده، محمد بررسی جامعه شناختی تعیین گرهای عادی شدن سوء رفتارهای پژوهشی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 97-124]
  • عبدالهی، بیژن طراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
  • عزلتی مقدم، فاطمه تأملی بر الگوهای آموزش جامعه‌شناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]
  • عزیزی، محمد طراحی مدل کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 19-46]
  • علیزاده اقدم، محمدباقر بررسی جامعه شناختی تعیین گرهای عادی شدن سوء رفتارهای پژوهشی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 97-124]

ف

  • فراحی، محمد مهدی دانشگاه و صنعت: از روابط پیمانکاری تا شراکت استراتژیک؛ ارائه مدل نقش های راهبردی در روابط دانشگاه و جامعه [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 97-122]
  • فراستخواه، مقصود فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
  • فراستخواه، مقصود تأملی بر الگوهای آموزش جامعه‌شناسی بر اساس تجربۀ زیستۀ گروهی از ذینفعان؛ مدلی برآمده از نظریۀ برپایه [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 109-136]

ق

  • قلاوندی، حسن ارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]

ک

  • کامران، محمدخانی ارائه الگویی برای به کارگیری مدیریت سبز در دانشگاه‌های دولتی شهر تهران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 77-95]
  • کریمی، روح‌الله یادگیری کندوکاومحور؛ الگویی برای ارتقای علوم انسانی در آموزش عالی ایران [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 149-170]
  • کریمی، ساغر چالش‌های تلفیق الگوی آموزش برای توسعه پایدار در آموزش عالی صنایع دستی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 27-51]
  • کریمی، سعید نقش میانجی خودکارآمدی کارآفرینانه و اشتغال پذیری درک شده در رابطه بین انطباق‌پذیری مسیر شغلی و قصد کارآفرینانه دانشجویان کشاورزی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 53-76]
  • کشتی آرای، نرگس طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مسئولیت پذیری اجتماعی برای نظام آموزش عالی بر اساس الگوی اَکِر [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 23-49]
  • کلاهی، محمدرضا جامعه‌پذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]

گ

  • گلکار، رسول نقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]

ل

  • لطفی، حمیده تأثیر شرایط کاری بر موفقیت شغلی با نقش میانجی اعتیاد به کار میان اعضای هیئت ‌علمی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 143-170]

م

  • محمدزاده، امید جامعه‌پذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
  • محمدزاده، سعید تدوین الگوی پیوند دانشگاه و جامعه مبتنی بر رویکرد مسئولیت پذیری اجتماعی در آموزش عالی کشاورزی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 85-111]
  • محمدنژاد عالی زمینی، یوسف تحلیل محتوای سرمایه انسانی: مدل عمومی و کاربرد آن برای دانش آموختگان رشته ادبیات فارسی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 47-75]
  • مرجائی، سیدهادی جامعه‌پذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]
  • ملکی، داود طراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
  • منادی، مرتضی رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
  • منیعی، رضا فرهنگ سازمانی و اثربخشی رهبری در سطح اداری دانشگاه؛ پیمایش ملی گلوب در ایران [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 149-175]
  • مهدی، مهدی رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]

ن

  • نادری، ابوالقاسم تخصیص منابع عملکردمحور در آموزش عالی: جعبه‌ای سیاه حاوی تناقض ارتقای کارایی و کاهش بهره‌وری [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 1-18]
  • نادی، محمدعلی شناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
  • نصراصفهانی، احمدرضا نقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]
  • نظرپور، محمد تقی راهبردها و راهکارهای اجرایی برای تنوع‌بخشی منابع مالی مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی با تأکید بر منابع غیردولتی [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 1-25]
  • نظری، فریبا تأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
  • نقدی، معصومه شناسایی مؤلفه های آموزش و توسعه سرمایه انسانی در گذر از دانشگاه سنتی به دانشگاه آینده به روش آمیخته [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 51-75]
  • نوازنی، بهرام طراحی مدل کارآفرینی دانشگاهی ‌بین‌المللی [دوره 26، شماره 3، 1399، صفحه 19-46]
  • نوه ابراهیم، عبدالرحیم طراحی الگوی پاسخگویی اثربخش دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از رویکرد کیفی نظریه داده بنیاد [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 113-142]
  • نیلی، محمدرضا نقش و جایگاه دانش آموختگان در فرایند ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی در دانشگاه های برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 26، شماره 2، 1399، صفحه 77-108]

و

  • ودادهیر، ابوعلی جامعه‌پذیری دانشگاهی: بررسی تطبیقی بین دانشگاهی [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 57-83]

ی

  • یراحیان، عادله تأثیر کیفیت درک شده وبسایت دانشگاهی بر رضایت دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 26، شماره 4، 1399، صفحه 171-195]
  • یمنی دوزی سرخابی، محمد رویکرد قابلیت و عدالت در آموزش عالی: فراترکیب قابلیت‌های دانشجویان [دوره 26، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]